Т үңәрәктең бурыстары:
-Баланың телмәре аша дөйөм кимәлен үҫтереү
-Коммуникатив мөмкинлектәрен асыу
-Уҡыусыларҙа милли үҙаң формалаштырыу,белем биреүҙең традицион булмаған юлдарын һайлау
-Үҙ туған теле аша халҡының мәҙәниәтен үҙләштереү
- Уҡыусының һөйләү һәм яҙыу телмәрен юғары кимәлгә еткереү
-Әхлаҡи яҡтан дөрөҫ үҫешкән балаларҙы тәрбиәләү
Көтөләсәк һөҙөмтәләр:
-Төрлө ерҙә,төрлө ситуацияларҙа үҙ фекерен белдерә ,әйтә алырлыҡ шәхес тәрбиәләү
-Юғары әхлаҡлы шәхес тәрбиәләү
-Халҡыбыҙ йолаларын,традицияларын белгән шәхес тәрбиәләү
-Бөгөнгө көн шарттарында юғалып ҡалмай торған шәхес тәрбиәләү
№
|
Тема.
|
Сәғәттәр һаны
|
1.
|
Телмәр-аралашыу мәҙәниәте.
|
1
|
2.
|
Телмәр ни өсөн кәрәк?
|
1
|
3.
|
Телмәр- фекерләү һәм тойғоланыу сараһы.
|
1
|
4.
|
Аралашыу мәҙәниәте.
|
1
|
5.
|
Кешеләрҙең эшмәкәрлегендә телмәрҙең тотҡан урыны, әһәмиәте.
|
1
|
6.
|
Һөйләү һәм яҙыу телмәре.
|
1
|
7.
|
Телдән хикәйә төҙөү.
|
1
|
8.
|
Тауыштың тембры, уның төҫмөрө, биҙәге. Әкиәт сәхнәләштереү.
|
1
|
9.
|
Темп.
|
1
|
10.
|
Тиҙәйткестәр.
|
1
|
11.
|
Тауыштың яңғырауыҡлылығы-телмәрҙең төп үҙенсәлеге.
|
1
|
12.
|
Һөйләү телмәренең ым, ишара, ҡул хәрәкәте, мимика.
|
1
|
13.
|
Һөйләшкәндә үҙеңде һәйбәт тотоу.
|
1
|
14.
|
Һөйләү телмәренең үҙенә генә хас булған үҙенсәлектәрен йомғаҡлау.
|
1
|
15.
|
Телефондан һөйләшеү тәртибе.
|
1
|
16-17.
|
Аралашыу мәҙәниәте.
|
2
|
18.
|
Аралашыу мәҙәниәтенә бәйләнешле күнекмәләрҙе нығытыу
|
1
|
19.
|
Һанашмаҡтар.
|
1
|
20.
|
Һанашмаҡтар ижад итеү.
|
1
|
21.
|
Текст темаһы.
|
1
|
22.
|
Текстың исеме.
|
1
|
23.
|
Мәғәнәһе аңлашылмаған һүҙҙәрҙе текстан һайлап алыу.
|
1
|
24.
|
«Һүҙлек» уйыны.
|
1
|
25.
|
Нимә ул терәк һүҙҙәр?
|
1
|
26-27.
|
Терәк һүҙҙәргә таянып,әкиәт төҙөү.
|
2
|
28.
|
Ҡыҙыҡлы викторина.
|
1
|
29-30.
|
Терәк һүҙҙәргә таянып,инша төҙөү
|
2
|
31-32.
|
Терәк һүҙҙәргә таянып, шиғырҙар яҙыу.
|
2
|
33.
|
Үтелгәндәрҙе ҡабатлау.
|
1
|
34.
|
Йомғаҡлау.
|
1
|
|